Tekst łatwy do czytania i zrozumienia: zadania urzędu.

Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
znajduje się przy ulicy Wojska Polskiego 15.
Drzwi wejściowe do urzędu znajduje się od ulicy Wojska Polskiego.       

Burmistrz Gorzowa Śląskiego to osoba, która zarządza gminą.

Burmistrzowi w pracy pomagają
zastępca burmistrza, sekretarz,
skarbnik oraz pracownicy Urzędu.


Czym zajmuje się Urząd?

W Urzędzie:
zgłosisz prowadzenie własnej firmy,
wyrobisz dowód osobisty,
otrzymasz akt urodzenia, małżeństwa i zgonu, weźmiesz ślub cywilny.

W Urzędzie możesz się zameldować, zgłosić wyjazd za granicę.

 Urząd dba, żeby miasto i wsie mogły się rozwijać,

dba o drogi, chodniki i ścieżki.

Zajmuje się planowaniem przestrzeni w gminie.


Urząd zajmuje się budżetem gminy,
ustala jakie będą podatki.

 

Urząd zajmuje się ochroną środowiska i rolnictwem.
To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.
Urząd prowadzi różne sprawy z zakresu wojska.

 

Jak trafić do sekretariatu?          

 

Wejdź do Urzędu głównym wejściem.

Gdy wejdziesz zobaczysz schody:

 

Zdjęcie przedstawia schody w urzędzie.

Wejdź na górę i skręć w lewo.                  
Przejdź do końca korytarza.        

Gdy spojrzysz na wprost-
zobaczysz drzwi do sekretariatu:

Zdjęcie przedstawia wejście do sekretariatu.

Sekretariat to biuro.

Możesz w nim zostawić różne pisma
i inne dokumenty.
Dokumenty zostaną później przekazane
urzędnikom.

Kontakt z pracownikami Urzędu

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.15 do 15.00, w środy od godziny 7.30 do 15.30.

Masz sprawę?

  • napisz pismo i wyślij na adres:
    Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim, ul. Wojska Polskiego 15

46-310 Gorzów Śląski

  • przynieś pismo do sekretariatu.
  • napisz wiadomość i wyślij na adres e-mailowy
    um@gorzowslaski.pl
  • zadzwoń pod numer: 34 359 40 04
  • Przyjdź do Urzędu i spotkaj się z pracownikiem- Pomożemy!

Urząd posiada pętlę indukcyjną.

👋