Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
znajduje się przy ulicy Wojska Polskiego 15.
Drzwi wejściowe do urzędu znajduje się od ulicy Wojska Polskiego.
Burmistrz Gorzowa Śląskiego to osoba, która zarządza gminą.
Burmistrzowi w pracy pomagają
zastępca burmistrza, sekretarz,
skarbnik oraz pracownicy Urzędu.
Czym zajmuje się Urząd?
W Urzędzie:
zgłosisz prowadzenie własnej firmy,
wyrobisz dowód osobisty,
otrzymasz akt urodzenia, małżeństwa i zgonu, weźmiesz ślub cywilny.
W Urzędzie możesz się zameldować, zgłosić wyjazd za granicę.
Urząd dba, żeby miasto i wsie mogły się rozwijać,
dba o drogi, chodniki i ścieżki.
Zajmuje się planowaniem przestrzeni w gminie.
Urząd zajmuje się budżetem gminy,
ustala jakie będą podatki.
Urząd zajmuje się ochroną środowiska i rolnictwem.
To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.
Urząd prowadzi różne sprawy z zakresu wojska.
Jak trafić do sekretariatu?
Wejdź do Urzędu głównym wejściem.
Gdy wejdziesz zobaczysz schody:

Zdjęcie przedstawia schody w urzędzie.
Wejdź na górę i skręć w lewo.
Przejdź do końca korytarza.
Gdy spojrzysz na wprost-
zobaczysz drzwi do sekretariatu:

Zdjęcie przedstawia wejście do sekretariatu.
Sekretariat to biuro.
Możesz w nim zostawić różne pisma
i inne dokumenty.
Dokumenty zostaną później przekazane
urzędnikom.
Kontakt z pracownikami Urzędu
Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.15 do 15.00, w środy od godziny 7.30 do 15.30.
Masz sprawę?
- napisz pismo i wyślij na adres:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim, ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
- przynieś pismo do sekretariatu.
- napisz wiadomość i wyślij na adres e-mailowy
um@gorzowslaski.pl - zadzwoń pod numer: 34 359 40 04
- Przyjdź do Urzędu i spotkaj się z pracownikiem- Pomożemy!
Urząd posiada pętlę indukcyjną.






